La vita è bella a Siena! - Reisverslagen van Sascha Verstegen - WaarBenJij.nu La vita è bella a Siena! - Reisverslagen van Sascha Verstegen - WaarBenJij.nu

La vita è bella a Siena!

5 maanden in Italië, mijn droom! In de eerste maand start ik met een intensieve taalcursus, die ook daadwerkelijk intensief is en ook nog eens op niveau B2. Halverwege de beginnen ook mijn vakken aan de andere universiteit, die tot ergens in juni duren. Ik ga vakken over sociale antropologie, massacommunicatie, sociologie van de identiteit en nieuwe media volgen. Alle vakken zijn in het Italiaans. Ik hoop dat het allemaal gaat lukken! Daarnaast probeer ik zo goed mogelijk in te burgeren in het Italiaanse leven en zoveel mogelijk te leren van alle culturen die ik hier tegenkom!

Recente Reisverslagen:

29 April 2013

Studiare

03 Maart 2013

Dan toch de mannen..

13 Februari 2013

La dolce vita?

05 Februari 2013

Normaal is slechts een gemiddelde

01 Februari 2013

C'era una volta
Sascha

Jeej, eindelijk, ik riep het al zo lang, maar nu ben ik er, Italie! En dat voor (maar) 5 maanden. Vanwege de uitzonderlijk grote vraag naar verslag van mijn verhalen, ;-) heb ik even een blog aangemaakt. Ik zal m'n best doen een beeld te schetsen van hoe het hier is en wat ik meemaak, zonder dat het al te langdradig wordt. Mogelijk ben ik hier in het begin heel enthousiast en komen er steeds minder verhalen, maar dat betekent dat ik hier een mooi leven aan het leven ben!

Actief sinds 01 Feb. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6373

Voorgaande reizen:

01 Februari 2013 - 07 Juli 2013

La vita è bella a Siena!

Landen bezocht: